Show reviews that mention
money refund impression teeth impressions kit service impression kit order veneers
Filter review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
1.2
Details
Instasmile - Stay away ... Don't waste your time and money
Instasmile - Stay away ... Don't waste your time and money
Instasmile - Stay away ... Don't waste your time and money
Took like 6-8 months to even get through the process it was completly hectic but I really held out hope because I was so desperate for something to fix my smile and I had spent around 2 grand for this.. After allllllll the back and forth with them I got the finished...
View full review
1 comment
Mark_Sebl
#1823287

Hi Jessica Thank you for leaving us a review. I am so sorry you are not happy with your veneers and would really like to work with you.

I am just concerned at where you have spent $2350 with us when your order in total with extra materials was $899.30. I will send an email to your personal email address.

Please reply when you get a chance to. Kind regards Joanne Instasmile

ID
#1785713 Review #1785713 is a subjective opinion of poster.
Product
Instasmile Veneer
Pros
  • Clip on ok
Cons
  • Dismissive customer service
  • Theives
  • No refund
Loss
$2350
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Beware!!

1.5
Details
They could not use my impression. They cannot make ones for me and will not issue a refund or a partial refund. Please read all the horror stories about them.
View full review
ID
#1780068 Review #1780068 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Will not refund after 14 days
  • Poor product
  • Today no product no refund another excuse
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$700
Preferred solution
Full refund

My impresstions stuck at dhl ,label they sent me has stop payment on it.

1.0
Details
Not sure if I will ever recieve the product.
View full review
ID
#1776737 Review #1776737 is a subjective opinion of poster.
Product
Instasmile Veneer
Cons
  • I never recieve no product
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$1400
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
I have purchased an order through instasmile which came out to$1,288 got into a payment plan then after that was done ,came in my material an impression kit to do my molding for my teeth impressions completed the process mail kit back to instantsmile waited for results...
View full review
ID
#1774923 Review #1774923 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • That they do try to help you with any issues that you have
  • No proof there just conn
  • Product and service
Cons
  • No refund
Reason of review
Poor customer service
Loss
$1288
Preferred solution
Full refund
1.3
Details
I ordered the platinum uppers, and paid premium dollars for them, $699. I had to get them on a payment plan, 8 or 9 weeks. I ordered them back in May 2019. I didnt receive the impression kit for 11 days. Now keep in mind that if you are going to cancel, you have to do...
View full review
ID
#1760933 Review #1760933 is a subjective opinion of poster.
Location
Arlington, Texas
Product
Instasmile Platinum Veneer

Can't get a refund. Poor Customer Service. 30 day refund a scam.

1.0
Details
I ordered the full set for $999.99, received the impression kit, but didn't open it after I changed my mind I returned it and they received it back on November 21, 2019. Each time I've called throughout the month to check on my refund, they tell me I will be refunded in full within 30 days. It is now December 26, 2019, and I still have not been refunded. I am very unhappy with their false advertising and apparent theft of my funds. I will continue to seek resolution until I get my refund. They are apparently a scam company from the way they treat their customers and steal your money.
View full review
ID
#1743097 Review #1743097 is a subjective opinion of poster.
Product
Instasmile Veneer
Cons
  • Poor customer service and refund response
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$1000
Preferred solution
Full refund

Horrible company

1.0
Details
I ordered impression kit but I changed my mind and sent back unused kit well within the 14 day cooling off period with proof of postage etc I contacted instasmile and they confirmed they received it and I will get a full refund they said in first email it would be refunded 7-10 working days but when hadn't appeared I contacted them and they said its 30 days it has now been 30 days and still no refund they won't reply to msgs or give a proper answer I want my money back will be speaking to my credit card company to file a complaint its disgraceful
View full review
ID
#1734543 Review #1734543 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Waiting over 30 days for refund
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$200
Preferred solution
Full refund

Do Not Order From This Company

I ordered and once I went to the dentist they informed me not to buy this product its cheaper to just have this corrected thru them. When I called to have a refund done I asked for a fax number to fax them dental docs(as they asked for) to release my money that's when they stated they do not have a fax. Then they asked me to fax them medical records and as you all know that against HIPPA Laws .....You mean to tell me you run a multi million dollar corporation with no fax number? People do not buy from this company. They are running a business out of a basement with kids yelling in the back ground. I am going to file with the Attorney Generals Office.
View full review
ID
#1720839 Review #1720839 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Today no product no refund another excuse
Reason of review
Order processing issue
Loss
$375
Preferred solution
Full refund

DONT BUY

1.0
Details
I paid full price, and because one of my teeth was "deformed" they used the excuse they couldn't do the veneer, however, they also only refund a portion of the money. I think its a scam, why wouldn't they have to refund all of my money? it also took over 3 months to get partcial refund.
View full review
1 comment
Mark_Sebl
#1777644

Hi there. Thank you for leaving us some feedback.

Unfortunately, I can not identify which customer I am speaking to on here.

Please reach out to me at escalations@instasmile.com so I can assist you further. Kind regards Amber Instasmile

ID
#1705413 Review #1705413 is a subjective opinion of poster.
Service
Instasmile Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Loss
$375
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
I'm so overwhelmed by the lack of compassion this company has for its customers. It's borderline unbelievable. Let's start with the positives to be fair. First off, the veneers actually look very nice and I received a ton of compliments when I was wearing them. I have...
View full review
1 comment
Mark_Sebl
#1775357

Hi There, Thank you for leaving us some feedback. Unfortunately, i can not identify which customer i am speaking to on here, but i have a feeling that i have already reached out to you and we have resolved the issues you were having satisfactorily.

If i am incorrect, please reach out to me at escalations@instasmile.com I would love the opportunity to work with you and change your mind about us because happy customers are paramount to us. Kind regards Joanne Instasmile

ID
#1701498 Review #1701498 is a subjective opinion of poster.
Product
Instasmile Veneer
Pros
  • Answered my call
Cons
  • Never respond
  • No product and no refund
  • Poor product
Reason of review
Bad quality

They ARE FRAUD

1.0
Details
They have not sent any product. And keep saying the impressions are wrong, and now asking for more money to send some more clay for new impression. They have stolen over 1000.00 and refusing to refund because they sent one set of clay already. Very rude customer service and refuse to allow you to speak to a manager. One star is too many. Will be filing a report with the better business bureau, credit card companies, and reporting them for illegal practices. Do NOT go through them!
View full review
2 comments
Anonymous
#1786420

Same thing happened to me. They are scammers.

I never received my product. After 2 video calls they told me to take pictures of my mouth and then said I'm not suitable.

I still making payments and no refund. I hate them so much.

Mark_Sebl
#1763537

Hi there. Thank you for your review on your experience so far.

I am sorry to read you are unhappy and would love the chance to resolve any issues you are currently having. Please reach out to me at escalations@instasmile.com Kind regards Joanne

View more comments (1)
ID
#1681474 Review #1681474 is a subjective opinion of poster.
Location
Columbus, Ohio
Service
Instasmile Shipping Service
Reason of review
Problem with delivery

Terrible

1.0
Details
These people are scam artists.
View full review
1 comment
Mark_Sebl
#1763539

Hi there Thank you for taking the time to leave us some feedback.I'm so sad you feel this way, I can assure you we are not scam artists and would love the chance to change your mind about us. please reach out to me at escalations@instasmile.com Kind regards Joanne

ID
#1681280 Review #1681280 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Liars who never reapond
1.0
Details
Update by user Oct 23, 2019

So after 12 painful months of trying to get my product, only NOW am I been told I am not suitable for the product!! After endless phone calls, countless emails and god knows how much time spent I am now NEVER going to receive the product. I would never recommend this...

View full review
1 comment
Mark_Sebl
#1763534

Hi Chloe/Stephen Thank you for your feedback. I am so happy we have resolved the issues you were having, thank you for giving us the chance to do this. Kind regards Joanne Instasmile

ID
#1680558 Review #1680558 is a subjective opinion of poster.
Product
Instasmile Veneer
Pros
  • Great idea
Cons
  • Today no product no refund another excuse
Reason of review
Poor customer service
Loss
$450
Preferred solution
Full refund

AWOL customers support

1.5
Details
Absent rsvp to 2 requests for free replacement for misaligned uppers
View full review
1 comment
Mark_Sebl
#1761599

hi Charles Thank you for leaving a review for us. We have sent materials free of charge to you totalling $250.

I really do not feel the service has been absent at all.

We would love to assist you get through the impression process with a free of charge video call. Please reach out to us escalations@instasmile.com Kind regards Joanne

ID
#1674314 Review #1674314 is a subjective opinion of poster.
Service
Instasmile Customer Care
Pros
  • Great idea
Cons
  • Today no product no refund another excuse
  • Would not help satisfy my needs
  • Poor customer service
Reason of review
Warranty issue
Loss
$400
Preferred solution
Let the company propose a solution

Horrible company, complete scam!!!

1.3
Details
Horrible experience. Horrible customer service. Sent me impression kit and after passing molds through email, they failed. Sent me a rescue kit which was a joke. Followed instructions to a t, no mistakes and still impressions failed. Sent them back with Instructions to cancel my order if not useable. Never got a response to numerous emails. Called and talked to a mean, nasty woman who shouted at me “no refunds” when I tried to reason and explain that I would gladly pay for the impression kits I used plus postage. My thoughts are that they purposely keep customers waiting and reject impressions just to get past the 14 days to not refund them. A total scam!! Reported them to federal trade Commission, bbb, and my attorney general. Do not buy!
View full review
ID
#1667044 Review #1667044 is a subjective opinion of poster.
Product
Instasmile Platinum Veneer
Cons
  • 14 names on a refund
  • Poor quality of product
  • Not as was described
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution